fredag 14 november 2008

lite kort igen !

ja... då va de dags. tänkte lägga ut lite foton på huset. allt är halvfärdigt så det ser stökigt ut. men någongång kanske man blir helt klar!
min ork är inte den största just
nu! men den kanske blir bättre!
detta är datahörnan, under loftisen.
båda bilderna är nya datahörnan
ellen skrivbord. lite rörigt, men blir nog bra till slut !
ellens obäddade säng.hon har bäddat vid ett par tillfällen med sitt överkast !
blir nog en vana vart efter !
felicias databord/skrivbordfelicias sminkbordmichelles sängmichelles tv hörn


så... nu har ni fått en liten inblick på hur det ser ut halvvägs in i vårt projekt med vårt hus.... i vårt sov rum är det fortfarande ganska rörigt... och det kommer det nog va tills bebisen är född eftersom spjälsängen står omonterad där och alla andra bebisgrejjer också. sen har vi ju två hundsängar därinne också...

jaa, undrar om vi någonsin blir klara ? fniss! vi får se !
just nu är jag så orkeslös och trött , de två sista dagarna här, så jag vet inte om jag kommer orka göra klart allt jag vill!
dessutom fixa en härlig jul. som visserligen inte kommer bli lika skoj som vanligt eftersom barnen ska fira borta heldag för första gången. lena ville ha sina barn hela julaftonen i stället för att göra som vi brukar, dela dagen mitt itu... trist tycker både jag och barnen. men så är det. man kan inte få allt...
men vi kommer ju fira jul dagen efter eller dagen före i vilket fall !
blir nog bra till slut !

just nu sitter mina tre tjejer i soffan och tittar på film. dom skulle se en häxa i familjen. och till det fick dom chips och dipp. en liten myskväll. petri jobbar till två. jag hoppas att jag kan sova lite bättre i natt då han är hemma.
men just nu har jag jobbigt att andas och tryck mot mina revben... min lilla busiga bebis gillar att ligga högt upp just nu! jag hoppas bara att h*n väljer att stanna med huvudet neråt...

ha en bra kväll !
jag skriver säkert i morgon också !

kram !


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej... Kan du ringa mig i morron. Jag har väldigt lite pengar kvar på telen. Kram Kram

Anonym sa...

Hej hej.. Kan du ringa mig i morron. Jag tänkte vi kunde ses i morron om du kan? Kram