tisdag 16 december 2008

godermorgon !

idag känns livet lite ljusare än igår.. känner mig inte lika deppig.
det regnar ute och är grått och trist, men jag känner mig ganska väl till mods i alla fall. vet ej varför! men men !
just nu väntar jag på att pannan ska brinna
ut så jag kan fylla på den !
och så ska jag ut och gå med mina hu
ndar efter det !

jag har fotat magen nu på morgonen och det blev v
äl skapliga kort. men det är svårt att få korten bra, dels eftersom michelles rum är mörkt och det är den enda spegel vi har som är helkropp just nu. och dels för att det är svårt att fota sig själv ! men här kommer det lite bilder i alla fall !

visst är den söt min lilla mage !!!

idag har jag ett jätte tryck neråt. så jag hoppas att det släpper sen.
för jag har absolut inte tid att föda barn denna veckan ! fniss!

planen för dagen är inte direkt kartlagd än. hundarna ska ut och huset ska bli varmt. jag ska duscha och fixa i ordning lite.
i övrigt vet jag inte!
funderade ett tag på att köpa pepparkaksdeg till barnen, men samtidigt vet jag att dom nog skulle vilja gå på tjejbadet ikväll, så jag måste tänka efter vad vi ska hitta på på eftermiddagen. dom skulle i alla fall ha film mys i skolan och äta popcorn. det låter mysigt ! felicia hade dessvärre ont i huvudet idag, och det hade hon igår på kvällen också, så hon fick ta panodil nu på morgonen, och skulle testa och gå till skolan och ringa om hon inte orkade.
hon är en liten kämpe. tycker så synd om henne att hon ärft min satans migrän !
stackarn. hon kunde väl ha fått sin pappas huvud i stället !

nej, nu är det dags för mig att sätta fart. men jag skriver nog ett inlägg till senare !

ha en toppen dag!

kram !

Inga kommentarer: