måndag 15 december 2008

trist dag, mulen och eländig !

ja, jag kan inte påstå att jag gjort många knop idag !
jag har mest vilat och tagit det lugnt.
varit deppig och kännt mig gråtig hela dagen !
nu är det kväll, klockan är halv tio, små tjejerna sover, petri jobbar, michelle spelar tv spel och pluggar och ska snart sova. vovvarna sover och ska väl sna
rt få sin kvälls kiss på tomten.
jag sitter här och bloggar av mig och surfar runt lite...
det är alldeles tyst i huset och mörkt ute, och det duggar och är dimmigt.
allt är klart för natten egentligen. jag har eldat och allt så
det är egentligen bara att krypa ner.
men jag ville kolla datan lite innan och varva ner.

jag har pratat i lite över en timma med min vän tette i telefonen. mycket trevligt !
blir man glad av ! att ens vänner hör av sig och orkar höra på allt klagande ! *leR*
tröttheten är väl det som varit mest i foku
s den senaste tiden !
önskar att jag kunde vakna i moron bitti och känna mig pigg och glad.
fast jag tror inte på det själv riktigt! men man kan ju alltid önska !
syns väl på mig hur trött jag är ! ser nästan fuller ut !

nu vill jag ha min bebis, och jag vill känna mig lycklig och pigg.
inte utsliten och trött !


ja ja, nu ska jag nog ta och krypa ner....
det är full fart i magen så jag lär nog inte somna än på länge.
men jag skriver mer i morgon !
ska försöka fota lite själv på magen i morgon !
fick ingen hjälp av petri med det, han hade inte tid.

sov gott med er !

kram !

Inga kommentarer: