söndag 14 december 2008

ny dag, nya utmaningar!

ja, än så länge vet jag inte vad vi ska hitta på idag.
tänkte i alla fall tvätta lite och kanske plocka i ordning lite
här i huset, när alla har varit hemma så är det stökigare
än det brukar vara ! vi ska i alla fall vara hemma hela dagen!

vaknade ganska nyligen, fick lite sov morgon! det är ju aldrig fel.
sitter här och dricker morgon kaffet. mumsigt ! är ganska trött för
vi satt och kolla på film sent och som vanligt somnade jag i soffan
sen när jag väl gick upp för att lägga mig tog det nog en timma innan jag kunde somna om ! så det blev väldigt sent!

jag tänkte be petri ta lite kort på magen idag. för jag tror den sjunker nu. den ser enligt min vinkel mindre ut än den gjort tidigare ! så jag tror att den har sjunkit!

idag ska vi även dricka tredje advents fika och tända ljuset !
och barnen ska få sina klappar som dom får varje advent.
nu går tiden verkligen fort känns det som !
det är redan tredje advent och jag är inte klar med alla julklappar än.
kommer bebisen ut tidigare så får inte alla paket från oss. fniss!
så på fredag ska vi ta tag i det ! och fixa alla paket som är kvar !

hoppas att ni får en bra dag.
här har nästan all snö försvunnit och det ser återigen ganska trist ut.
hoppas att det kommer ny !

kram på er !

Inga kommentarer: