onsdag 4 februari 2009

håll tummarna !

sitter här nyduschad och allmänt trött.
petri fick ta Leo trots att han va vaken och det
har jag inte gjort innan. jag har bara gått ifrån honom om han sovit.
men han va nyammad och nybytt och trött.
så jag chansade och tänkte att det kan va skönt
för petri också att se att jag litar på honom och
vill ge Leo till honom, trots att petri vet att jag är en hönsmamma

men snälla ni som läser, håll tummarna för att den här natten blir skaplig för jag är så trött.
vet inte hur länge man orkar vara så här. men jag antar att när man har bebis så får man krafter som man inte visste fanns.
jag längtar efter en god natts sömn och mys med min sambo.
att bara få ligga och hålla om varandra och jag längtar efter egen tid med min lilla Felicia. som trots allt är super duktig stora syster. inte avundsjuk på att leo får all tid. utan snarare stöttande och stolt över sin bror.
det är michelle och ellen också. men dom har mer tillgång till petri eftersom han inte har huvudansvaret för lilla Leo. det lir ju bättre så småningom. men just nu så är jag enormt tacksam för att jag har en sån duktig dotter !

i vilket fall. så sk ajag smyga ner nu och kolla hur killarna har det ! sen ska vi sova ! hoppas jag !

god natt på er !

kram !

Inga kommentarer: