söndag 1 februari 2009

helgen snart slut !

söndags eftermiddag och man sitter här mätt och belåten och lite små seg.
dagarna går så himla fort nu sen Leo kom till världen.. man hinner lixom inte riktigt med.det är sjukt att tiden bara kan
rusa iväg.

idag har vi faktiskt inte hunnit med så mycket, för Leo vaknade halv fem och då gick han och jag upp och fixade i ordning oss, och sen va vi vakna till halv åtta. då kröp vi ner i sängen hos Petri igen, tanken va bara att jag skulle ligga en liten stund. Men Leo sov lite över tre timmar... hoppsan. då fick vi sov morgon, vilket inte va helt fel. så vid elva satt vi och åt frukost.

sen åkte vi iväg och släppte hundarna och handlade.
och efter det lagade jag mat och pratade med min vän tette i telefonen.
och nu nyligen har vi ätit middag. det blev potatis gratäng och kyckling filé.
mycket mumsigt ! och smidigt !

Leo ligger just nu och sover och Petri är i källaren. barnen kommer hem vid ca 18 tiden. och i morgon ska barnen iväg och
åka skridskor. kul för dom !
på tisdag kanske jag och syrran åker till stan och shoppar lite.
felicia fyller ju snart år !

shoppar för fullt just nu på tradera. både åt mig själv och barnen.
blir ganska billigt om man hittar de r
ätta sakerna. !
jag skulle ju föresten tagit kort på våran nya tv och vi
sa er. men det har jag helt glömt bort. så det får jag väl göra i morgon ! och kanske även visa er sängarna. jag vet inte om jag tycker att jag sov bättre eller sämre på de nya madrasserna, men det kanske tar mer än en natt innan man vet om det är något bra eller dåligt jag sitter ju ganska mycket upp i sängen nu när jag ammar så min rygg ömmar i vilket fall.

nej, nu ska jag ta och göra något vettigt tror jag !
men jag skriver mer i morgon !

kram på er !


tänk er föresten att den här lilla saken kom ut ur magen och är den här underbara krabaten !

Inga kommentarer: