måndag 2 februari 2009

lycka.....

lycklig blir man när solen lyser och det nästan ser ut som att våren är här...
sen tittar man på sin lilla bebis och inser att det är min lilla bebis....
och sen möter man leendet från sin stora dotter som är otroligt duktig på alla sätt och inser att det är jag som hjälpt henne att bli den hon är...

jag är lyckligt lottad som har två egna underbara barn och tre bonus barn som är toppen.
en sambo som är gullig mysig och stöttande på alla sätt...
livet kan nog inte bli bättre .
det enda som saknas är en fungernde bil. en tryggare ekonomi och et hus på landet vid havet... då skulle vi må som bäst...

men vi är lyckliga med varandra nu i alla fall...

solen är så otroligt upppiggande nu... man ler när man ser den.
skönt att gå ut och gå med vagnen...
otroligt underbart. hoppas våren kommer snart

jag älskar min familj...

Inga kommentarer: