tisdag 12 maj 2009

ack så trött man kan vara !
jag vet inte om det beror på att jag inte har tränat idag !
jag är precis slut... vill bara sova !
jag gick ca 30-45 minuters promenad i morse.
sen åkte jag till syrran!
och vi gick till jysk och till nya leksaks affären.
det fanns lite grand. och syrran hittade en morgonrock till timothy i födelsedags present.
för han fyller 6 år i helgen.
i övrigt så drack vi kaffe och babblade en hel del.
sen åkte jag hem.. så jag kom lagom hem tills barnen slutade halv tre. timing...

barnen skulle iväg och bada.
så Leo och jag blev återigen ensamma.
petri jobbade ju så han kom hem halv fem ca. och michelle kom hem fyra.
och så tog hon hundarna på promenad.
så petri ochjag har väl inte hunnit ses så mycket idag heller.
men vi får väl ta igen det i helgen.
då får vi försöka gå långpromenad och mysa hela familjen !

nu sover de tre yngsta i familjen.
jag äter kvälls mat.
petri skruvar med moppen !
jag är sååå otroligt trött.

i morgon är det onsdag, mitt i veckan !
och jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på i morgon !
det blir väl förmodligen en promenad. och träning.
men i övrigt vet jag inte !
kanske någon vill fika så då kanske det blir någon fika.
annars har jag ingen aning !


borde nog ta kväller snart eftersom jag är så trött.
då kanske man vaknar pigg och utvilad i morgon !
ska äta en knäcke, dricka lite värmande te.
sen får vi se om jag inte söker mig mot sängen !

förmodligen skriver jag väl på bloggen i morgon igen !

kram och natti natti !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej! Familje ekonomen jobbar på kommunen, så ring til kommunen. Jag var ju här i Norrköping men de finns säkerligen i Valdemarsvik med. Det är jätte bra att gå dit! Man får så mkt tips och råd! Och det kostar inget!
Ja jag vill jätte gärna träffa dig med, hör gärna av dig om du är i stan jag har ju ingen bil längre, men ska iof ner till Ringarum i helgen och städa men då är det ju inte så roligt att ses...from nästa vecka har jag barn varannan vecka! Så jag är helt barnledig nästa vecka om du ska in till stan nåt. Jag är ju så nyfiken på Leo med ju!!!
Kram