fredag 24 juli 2009

bara för att det är kul !

hur mycket har jag förändrats på två år?
nu tickar det lite på vågen igen idag. och
det är ju skönt.
så i morgon kanske jag kan ändra min ticker ett kilo ner. då blir jag glad.
jag orkade träna 15 minuter på min maskin igår.
när jag gick av var ja så skakis och kände spykänsla i halsen.
så nog tog jag ut mig alltid.

jag ska göra samma ikväll. fast klara en eller två minuter mer om jag kan !

sen kommer jag väl ha sån träningsverk att jag bara ligger och kvider på söndag ! hi hi !
men men. det känns härligt !
vi har varit ute och gått idag Leo jag och svea. ner till rondel
len och vände. det va kallt.
vi ska väl försöka hinna en sväng till under dagen
!

jag lägger in två bilder här!
hur mycket har jag förändrats ??? hi hi !

Inga kommentarer: