lördag 25 juli 2009

så här mitt i natten.
men i alla fall här kommer ett litet inlägg.
vi har varit i stan idag.
så petri har bytt en båtmotor och så kollade vi på loppis på himpan.
tanken va även att jag skulle hinna till ett annat loppis eftersom jag behöver en stor byrå eller en garderob till mina kläder.
men det hann vi inte eftersom petri tog sån tid på sig att fixa motorn.
så skulle vi också till hm men det hann vi inte heller så det blev inga byxor för min del jag som hade hoppats hitta några på rean. men det blir väl fler gånger !
jag har ju inte så mycket kläder och färre blir det ju eftersom jag går ner i vikt och cm nu också.
det har satt lite fart igen och det beror nog på att jag hämtat min tränings maskin.
jag har lyckats träna tre dagar i sträck. första dagen blev det 15 minuter andra dagen 17 minuter och idag 18 minuter. men fy va slut jag är när jag är klar. tror ju knappt man ska klara av det !
så i morse hade vågen minskat ytterligare. så jag blir så glad.
och kan ske sätter det fart mer nu eftersom bröstmjölken håller på att ta slut.
inget jag vill . men min kropp vill inte amma fullt längre.
men jag ammar så länge jag kan. så mycket jag kan.
för leo behöver ju det. plus att han mår bra av det !

i morgon kanske jag får ändra min viktticker.
hoppas det och håller tummarna för det !

nu är det dags att sova.
på tisdag sticker hela familjen till finland i en vecka.
det ska bli spännande...
hoppas attt leo tycker resan är ok. annars blir det väldigt jobbigt !

natti natti allihopa !

puss och kram !

Inga kommentarer: