måndag 17 augusti 2009

dagen har varit bra...
har städat och fixat. bytt gardinr i köket. och det blev så fint.
började dagen med att följa barnen till skolan.
sen efter det började jag fixa i ordning i köket.
i morgon ska jag se om jag hittar några skojjiga gardiner till vardagsrummet.
och kanske till sovrummet.
det piggar ju upp lite att byta gardiner. det blir fint. och man passar på att damma och fixa. då luktar det rent och gott.
i morgon börjar allvaret verkligen i skolan !
barnen verkade nöjda med att gå i skolan igen så det känns ju skönt.
dom har varit i väg och lekt med kompisar under dagen idag så alla verkar väl ganska nöjda med att se varandra igen !

mamma kom ner och fikade här idag.
ronny och hon skulle åka och titta på ett hus.
så då kom hon hit lite tidigare och ronja följde med henne.
så ronja fick va med och leka med kompisarna !
dom verkade ha skoj allihopa !
när mamma och ronja åkte gick vi över till tony och tog en fika. och tittade på hans bastu.
sen helt plötsligt va dagen slut.
det gick så fort. och nu har jag suttit vid datan och pratat i telefonen med mamma i ca en timma. och fixat med lite bilder på facebook.
och nu börjar det bli dags att krypa ner.
trött som tusan är jag !
den 25 är det dags för utvecklingssamtal med felicia och ellens nya fröken. ska bli kul att se vem hon är !
jag hoppas verkligen det är någon bra !


jag skriver mer i morgon !

puss och kram på er !

natti natti !


Inga kommentarer: