fredag 21 augusti 2009

så trött....

ja nu om aldrig förr är jag trött...
jag vaknade vid två tiden i natt.
världens migrän och hade värk överallt i kroppen.
mådde pyton och va kissnödig. så upp och kissa
och blöta en handduk till pannan.
men när jag väl kom tillbaka till sängen
kunde jag inte somna om .
så jag låg och vred mig en bra stund
och lyssnade på min snarkande make och min susande son.
gick upp på toan en gång till och tänkte blöta handduken.
kollade till felicia så att hon sov.
och kollade ut om det hände något som inte borde hända.
allt va lugnt !
men jag kunde ändå inte somna om så det slutade med att jag tog med leo ner
och la honom i tv rummet. sen satte jag på tv. och kollade på den resten av natten.
leo vaknade vid fyra och ville amma.
sen kunde inte han heller somna om !
vet inte va det va med oss.
eller jag vet egentligen va det va med mig!
jag hade inte ätit sen middagen dagen innan så det va nog hunger som egentligen va det stora problemet !
men jag väntade tills morgonen med att äta. satte på kaffet vid fyra hugget !
och det va riktigt gott måste jag säga..
petri och barnen kom upp vid sex !


nu ska jag söva om leo för nu vaknade han...
men jag kanske skriver i morogn igen !

kram !

Inga kommentarer: