tisdag 18 augusti 2009

jag vill nå mitt delmål !

ja helst för flera veckor sen !
men kan man inte det på en gång så får man ju ha tålamod.
och jag känner att jag vill ner under 80 nu.
det går så långsamt så jag blir galen !
men så småningom ska det väl gå !
idag har ju vågen rört sig lite neråt i alla fall.
och nu väger jag ju mindre än jag någonsin gjort i mitt vuxna liv tror jag !
i alla fall så väger jag det minsta jag vägt efter operation !
och bara det är härligt !
man får vara glad för det lilla !
tyvär så tror jag inte att det visar neråt i morgon eftersom jag inte hunnit träna idag.
bara gått långpromenad på morgonen !
så i morgon blir det att träna om så mitt på dagen !
det får inte bli så där slött att jag inte tränar på flera dagar för då är det jätte jobbigt att komma igång igen !

men nu är det kväll och dags att sova !
jag är så trött.
i morgon hoppas jag att det inte blåser ute när vi ska ut på morgon runda.
det är inget skönt alls.
i morse va vi ute 40 minuter . men det blåste kalls så det va inte underbart skönt direkt.
nu ska jag krypa ner i min säng...
men jag skriver säkerligen i morgon igen !

puss och kram och natti natti !


Inga kommentarer: