fredag 24 september 2010

fredag igen !

ja nu är det fredag igen och Nikita är redan två veckor gammal !
och jag tycker dagarna rusar på som aldrig förr.
det känns inte som jag hunnit med att njuta av de här första två veckorna alls nästan !
dagarna bara går och all tid och energi går åt till att ta hand om Leo.
han är ju mitt inne i trotsen.
och han behöver ju mer än vad Nikita behöver just nu på så sätt.
men mitt samvete mår ju skit av att välja !
eller välja gör man väl inte egentligen.
Nikita är ju alltid med mig i vilket fall...
hon ligger på min arm eller tuttar eller så !


hon är ju lite enklare på så sätt än så länge !



idag bär det av till stan.
skjutsa barnen...
sen blir det väl bara mekonomen och willys och sen hem.
jag hoppas att mitt humör inte blir lågt.
har varit lite deppig de sista dagarna!
antar att det är en form av amnings blues.
att hormonerna lixom hoppar som dom själva vill...



jag skriver mer en annan dag !

puss och kram på er !

hej då !

Inga kommentarer: