fredag 24 september 2010

stan.....

igår va vi då i stan.
vi lämnade barnen först
och sen vidare till olika ärenden.
oljefilter på mekonomen och sen letade vi napp på alla bebis butikerna i stan !
hittade inte den modellen vi skulle ha.
så de fick duga med en liknande.
och Nikita tog den.
hon vill inte ha napp ofta men ibland är det bra allra helst när hon är snuttig.
men kräks av att det kommer mer mjölk än hon behöver .

sen for vi vidare mot hageby och köpte lördags godis och kollade på clas ohlsson och HM. men vi handlade just ingenting.
idag hoppas jag att vi kan komma iväg till sörping på loppis.
ska se om jag hittar lite kläder till Leo och ett par burkar.
dels till te och dels till vällingen.
så nu börjar det bli dags att hoppa in i duschen !


hade en sån hemsk dröm i morse när jag vaknade så jag är fortfarande illa berörd.
jag drömde att Petri skulle ut och festa med ett par kompisar i viken.
inget med det. men han kom inte hem dagen efter. så i drömmen va jag arg på honom och undrade om han va otrogen eller om han bara sket i att komma hem.
klockan blev fem på kvällen i drömmen och han kom inte hem.
så jag va riktigt arg.
då ringer telefonen och någon berättar att petri blivit ihjälslagen av någon han blev osams med på krogen kvällen innan.
så han va död....
och drömmen fortsatte i de mönstret. det kom en massa folk hit och berättade vem det va som slagit ihjäl honom och en massa poliser och doktorer och krispersonal. fy de va så verkligt!
Leo väckte mig. och tårarna rann på mig även när jag vaknade....
så verklig dröm har jag inte haft på så länge !
skönt att få krama om Petri och känna att det "bara" va en mardröm !



nu ska jag inte skriva mer.
nu ska jag hoppa in i duschen !

puss och kram och ha en bra dag !


Inga kommentarer: