onsdag 22 september 2010

sensodyn.....

eftersom jag är med i en testpanel på internet så har jag fåttäran att låta min nära och kära testa tandkrämen sensodyn rapid.
och alla som testat den hittills inklusive mina barn , min man och jag. har tyckt att den är väldigt god och väldigt bra....
så jag passar på att dela med mig av min åsikt här på bloggen också...
pröva sensodyn rapid om du inte gjort det.
jag har några test tuber kvar ifall någon är jätte nyfiken....
annars finns den att köpa i nästan alla butiker.

lite buzzning på bloggen !
om du är nyfiken att läsaom vad buzzador är eller kanske bli testare/buzzare du med gå in på www.buzzador.com och läs mer.
och om du vill bli medlem maila mig så kan jag tipsa om dig så får både du och jag poäng.

kolla de..... och glöm inte att testa sensodyn.



Inga kommentarer: