fredag 21 mars 2014

bättre och bättre dag för dag !

ja jag tror och hoppas att jag kan ha den inställningen.
det har varit några tuffa dagar. kännts jobbigt.
men nu hoppas jag att det vänder.
i går kväll tog jag av mig kläderna och la mig i soffan och öppnade gördeln ett par minuter och bara njöt av att inget satt åt på kroppen.
en himmelsk känsla !
så idag känns det som om livet är lite lättare.
mår bättre och solen skiner så då får man bra energi.

frukosten är intagen , den åt vi tillsammans allihop och sånt är nästan lyxigt !
barnen sitter i soffan och ser på tecknat och jag ska börja fixa till mig !
vi ska förhoppningsvis kunna komma ut på en långpromenad idag. jag behöver det. och barnen med tror ja

nästa vecka börjar jag på diet och 0 tollerans godis.
fy jag vill ner tio kilo fort.
så nu blir det att jobba på de.
kämpa kämpa.

måndag blir faste dag 1
så jag kommer nog testa 5:2 dieten.
strikt.

då blir det
måndag max 500 kcal
tisdag onsdag max 1000 kcal
torsdag max 500 kcal
fredag lördag och söndag max 1000 kcal
och mycket vatten, ingefärsthe och citron och massa prmenader.
nu ska de sista kilona bort.

när gördeln ska bort ska jag väga i alla fall fem kilo mindre än jag gör nu.
sen gäller det att utnyttja den här sjukskrivningstiden för att gå mycket promenader.
för sen när jag börjar jobba igen så hinner man inte på samma sätt gå .

ha en härlig lördag allihopa!

//Elin//

Inga kommentarer: