måndag 11 februari 2008

måndag morgon !

måndag morgon, jaa, upp tidigt och iväg med barnen till skolan. ganska samma rutin varje morgon. skiljer inte särskilt mycket. jag åt frukost efter jag lämnade dom och sen vid kvart i nio kom malin så vi skulle gå ut med vovvarna. vi gick ganska exakt en timma. det va skönt. det tyckte nog vovvarna också för dom har sovit sen dess.
jag ska nog inte träna idag, kanske bara göra ett gäng situps och några armhävningar ikväll, men det får vi se. jag känner att en långprommenad är lika mycket träning de. och stegräknaren visade ca 6000 steg efter prommenaden. så det är ju kanon. och armarna tränar vi ju när vi håller vovvarna....

nu ska jag duscha och fixa i ordning mig lite sen är det dags att skjutsa barnen till deras fritidsintresse. och så. jag tänkte försöka slå in paketen som ska skickas med posten på tradera och sen ska jag slå in felicias paket som hon ska få i morgon ! det blir skoj !

idag är det sol ute känns som våren äntligen håller på och komma !man blir så glad och pigg av att se solen ! ser underbart ut.....

jag skriver mer senare !

puss och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi va gullig du är som länkat till mig, jag gjorde detsamma nu till dig.
Blev Felicia glad för sina kläder och det hon fick idag?
Tack för pratstunden i telefon idag, så kul att prata med dig.

Puss å kraam vännen