torsdag 14 februari 2008

torsdags kvällens nöjjen !

hej !
nu har jag kommit hem, kvällen blev lite stressig som vanligt på torsdagar. men nu är jag hemma barnen sover, hundarna är rastade och jag är trött.
va på friskis och svettis och tränade en timma! och hon körde riktigt hårt med oss idag, men det va både skoj och skönt, riktigt skönt för kroppen att få arbeta ordentligt !

nu sitter jag och spelar lite vid datan. det är ganska skön avslappning, ska väl snart hoppa in i duschen och sen ska jag nog krypa ner i min varma säng och sova ett par timmar..

jag sa till mina grannar lie längre bort i området att jag kanske skulle gå ut och gå med dom i morgon också. tillsammans med mina två hundar och deras tre. eller dom har två egna. men dom har bara med sig en sen har dom sin grannes hund och en annan hund som heter obelix. dom funkade bra ihop.... allihopa !

jag hooppppas verkligen att vågen visar lite neråt i morgo ! jag börjar misströsta !

men jag skriver mer i morgon !

puss och kram och på återseend e!

Inga kommentarer: