söndag 10 februari 2008

hej !
nu är det söndag kväll, klockan är snart 22. och jag är trött, efter en dag med kalas och städning och nu på kvällen ett rejält pass på friksis och svettis. men så skönt att få träna. och låta svetten rinna ! det va en av de bra ledarna idag och då är det kul att träna. Malin va med mig dit, min syster har åkt på magsjuka så nu ligger hon hemma ett par dagar, mindre trevligt, tyvär är det ju som en epedimi just nu, bara ren tur att jag klarat mig. peppar peppar ta i trä....

idag va friskis och svettis kl kvart i sex och de kändes lättare att träna. nu på tisdag blir det ju ingen friskis eftersom felicia fyller då. men torsdag och söndag tänkte jag skulle funka bra. och då kanske syrran hinner tillfriskna. Malin ville i alla fall gå på torsdag och söndag. känns så bra att kunna säga att man äntligen är igång på allvar och tränar!
i morgon ska jag gå ut och gå med Malin och sen ska jag försöka hinna med och träna en timma på x-boxet innan barnen kommer hem från skolan ! idag har jag smakat en pytte liten bit tårta, men jag får sån ångest av att göra det, känns som jag går upp alla dom kilon jag tappat bara för att jag smakar något och så mår jag dö illa. men de e väl någon slags dumping (som man får när man är viktopererad och äter sött eller fett) och det är ju bra för då vill man ju inte ha mer i alla fall....

nu är jag trött så jag funderar starkt över att bara ta en dusch och gå och sova ! skulle va skönt att komma i säng tidigt!

sov gott jag skriver nog mer i morgon !

puss och på återseende !

Inga kommentarer: