onsdag 13 februari 2008

nya mått

hej! jag kom på at jag mätte mig i måndags ! och glömt uppdatera här, så nu är det dags !
så här kommer dom nya måtten:

Hals : 38,5 cm +-0
överarm : 36,5 cm -1 cm
underarm 29,5 cm - 1 cm
bröst ; 108 cm - 4 cm
under bröst : 93,5 cm - 1 cm
midia :89 cm - 3 cm
mage : 113 cm - 2 cm
stuss: 116 cm - 2 cm
lår: 71,5 cm + 1,5 cm
vad: 44 cm - 0,5 cm
vrist : 26 cm +- 0

dessa mått är från den 28/1 till den 12/2. så om man summerar så har jag gått ner 12 cm på hela kroppen på ca två veckor. ganska coolt måste jag säga.... den totala summan blir ca 1,5 meter runt hela kroppen, och då börjar jag tänka att det är sjukt, att man varit sååå tjock, och fortfarande är sååå tjock. inte lika tjock som förut men ändå tjock.... vad man utsätter sin stackars kropp för !

igår lyfte jag upp diesel som väger ca 33 kilo och bar runt på honom en stund bara för att se hur mycket jag har tagit bort från min kropp, det är sjukt va tungt det va. och de pluss lite till har jag burit i nio års tid..... fy stackars min kropp...

ja ja, nu är det ju på väg neråt i alla fall !

kram och på återseende jag skriver mer i morgon !

puss !

Inga kommentarer: