tisdag 12 februari 2008

onsdag!

hej !
jag vet inte vad jag kommit in i för period, men hormon problem uppenbart. jag gråter hur lätt som helst. ja jag vet i sjutton va det är. men det går väl över det också precis som allt annat.
igår skrev jag ju ingen blogg, felicia fyllde år och dagen gick sin gilla gång utan större överaskningar.
Malin och jag va ute och gick en timma på morgonen, jätte skönt men kallt, det va frost igår!
idag vet jag ej om jag ska gå. jag är trött och hängig och deppig....
men å andra sidan så har jag inte tränat varken måndag tisdag eller idag. oh det blir för många dagar med uppehåll. och det är inte bra !

får skärpa mig !!!

Felicia blev jätte glad för sina kläder och det andra. hon skulle ha alla kläder på sig idag och visa upp sig i skolan och så skulle hon visa sig för sina musik lärare som hon tycker om ! så hon blev så fin. ska lägga ut bild på det sen !

vi får se vad denna dagen för med sig ! jag skriver mer senare !

puss och på återseende !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!
Det är nog som du säger hormonproblem, men det är ju inte så konstigt när din kropp håller på att ändra sig och ställa om sig.
hihi kul att hon gillade sina kläder och skulle ha allt på en gång (rolig tös).
Jag hejar på dig här nerifrån =)

Kraam i massor