torsdag 27 mars 2008

friskis passet !

så... nu är jag hemma igen ! har varit på friskis. det va väl skapligt, men det va samma instruktör som förra gången och det är inget skojjigt pass. men et kanske blir bättre om hon får öva lite... hoppas på det i allafall.
lite svettig blev jag ju i alla fall ! syrran va med ! så vi prata lite skit efteråt...

nu har jag precis ätit min kvällsmacka, har dessvärre missat ett mål mat idag, men jag känne rmig inte sådär jätte hungrig för det. kanske får ta en apelsin innan jag lägger mig sen så att jag inte dör på morgonen ! det är ju ganska viktigt att jag får i mig det jag ska.

i morgon ska jag jobba och det va ju ett tag sen sist så det ska bli kul faktiskt, jag hoppas att mina gamlingar håller i och lever. annars blir jag ledsen. jag ska jobba med linda och då går ju natten fort. det ska bli kul att träffa henne för hon har inte sett mig sen i augusti någon vecka innan operation, så får jag se hur hon reagerar på mig nu, det är ju en viss skillnad. fniss! jag skriver och berättar om hennes reaktion.

nu ska jag dricka lite te och bara ta de lugnt. petri och jag är ju ensamma så vi gjör så lite som möjligt känns det som. och jag har ingen lust att göra så mycker mer än att duscha och mysa ikväll. för i morgon blir det ju jobb så det gäller att passa på att slappa ikväll...

skriver i morgon igen, och då hoppas jag att jag kan ta en lång sov mogron så att jag orkar jobba på natten sen !

natti natti på er !

kram Elin !




Inga kommentarer: