lördag 29 mars 2008

dagen efter natten !

hej ! nu är det kväll igen ! klockan är 20:00 nu och jag sitter och skriver lite här på datan. vi har sett på film ikväll och nu jobbar petri i källaren. jag vet inte riktigt om jag ska göra så mycket idag. känner inte för att göra allt för mycket.
igår jobbade jag ju natten tills idag, det gick kanon bra, va pigg ändå fram till 5 på morgonen då började jag dala lite. men det gick bra, väldigt skönt att få komma hem och sova. va väldigt kul att träffa linda och se mina gamlingar att dom levde och mådde bra.
sov till klockan två, fast jag skulle bara sovit till tolv, men petri glömde att väcka mig. fniss! men det va skönt.

jag åt två bananer under natten, så då funkade det bra med magen, hade inte alls ont som jag hade sist. jag ska nog försöka gå in och jobba lite mer nu. känner att jag tror jag klarar av det. och vi behöver ju pengarna.

jag hade inte gått ner något i morse men huvudsaken är att jag inte gått upp, sist jag jobbade natt gick jag upp ett halv kilo, vilket kändes väldigt jobbigt. men denna gången stod jag still på samma vikt. skönt det. och i morgon kanske den gått ner under 90, det skulle va skoj. typ väga 89,9... kanske lite för mycket att gå ner på ett dygn, jag väger ju 90,6 nu. men man kan ju hoppas!

i morgon kommer barnen hem, det känns skönt. saknar dom faktiskt, allra helst felicia. min lilla solstråle. blir för mycket när dom är borta fem dagar i stället för två och en halv. känns tomt. fy!

jag skriver mer i morgon !

kram och natti natti !

Inga kommentarer: