söndag 30 mars 2008

snart kommer dom hem !

nu är det söndag, och det känns så skönt för nu kommer snart barnen hem, har saknat dom massor. ska bli så skönt att få hem dom och livet återgår till det vanliga igen. känns tomt här hemma.
idag tog visst petri och jag sov morgon. vi skulle gå upp åtta men råkade sova till halv tolv. och det är ju inte vanligt när det gäller mig. men det va skönt på sett och vis. sen tog vi vovvarna på prommenad. så underbart väder ute. varm och soligt och man kan nästan känna att våren kommer!
jag har inte gått ner mer nu , men jag hoppas att det visar neråt i morgon igen. verkar som det går långsammare nu. men det är ju bara att kämpa, 4,3 kilo den sista månaden nu och går jag ner det varje månad så är jag ju nere på 78 kilo i juni. och det är ju inte illa. och då i så fall så når jag mitt mål och går ner till 65 innan ett års dagen, och det vore ju inte helt fel.

nu har jag storstädat nedervåning ! och ska hoppa in i duschen. men jag skriver mer senare !

hej svejs !

Inga kommentarer: