tisdag 1 april 2008

friskis och svettis och födelsedag !

så där jag , nu är dagen till ända... klnärma sig tio och jag kom nyss hem ! från friskis, det va anna som va ledare denna gången och jag måste säga att hennes pass har blivit roligare och bättre... så de va riktigt skoj att träna idag, och det behövde jag också kände jag i kroppen.
petris födelsedag blev lyckad tror jag. tror han gillade både barnens teckningar och presenter och kort. och jag tror han gillade tårtan också.
den blev fin ! se själva!

i morgon är det onsdag och jag har inga direkta planer. ska väl städa lite här hemma och gå med vovvarna, kanske hålla på i trädgården om det är fint väder. men det hoppas jag att det är !

nu ska jag sätta mig och slappa en stund! petri ska få sitt sista paket. och sen är det nog snart dags att sova !

jag skriver i morgon igen, då min tanke är att jag ska väga 89,9kg. men det kanske inte går ! men jag vill.

natti natti på er!

Inga kommentarer: