lördag 5 april 2008

picknick och långprommenad !




hej !
sitter här nu klockan är elva på kvällen, jag ska snart gå och lägga mig. dagen har varit bra. vi har haft det lugnt och skönt men ändå fått en massa gjort.
på morgonen tog vi alla sov morgon, så jag gick upp vid halv tio. sen vid tolv gick hela familjen ut på långprommenad. jätte mysigt och skönt. vi tog med oss kaffe och saft och kanelbullar och satte oss i skogen på halva turen och fikade, jätte mysigt ! små tjejjerna cyklade och vi and
ra gick.allihopa va med på picknicken, så mysigt ! kanon dag !


sen när vi kom hem åkte jag och barnen till affären och köpte lördags godis och mat, så lagade jag mat och under tiden lagade petri cyklar, så förhoppningsvis ska barnen kunna cykla på måndag till skolan och jag med. ger ju lite annan motion än vad jag fått hittills alltid bra att variera sig tänker jag !
sen åt vi mat... och efter det fortsatte petri laga cyklar och jag höll på i trädgården.
det va ju så skönt väder ute...

nu på kvällen har jag mest slappat... lagt barn och sett lite på tv. och snart är det dags att sova....

vågen visade 90,3 idag. och jag hoppas att den visar mindre i morgon, är så trött på att se den där nian framfrö, borde vara en åtta... så jag hoppas och hoppas ! senast måndag har jag ju sagt.... och det vill jag att det ska slå in... blir deppig av att vågen står stilla ! även om det bara är en vecka eller liknande...

jag lägger in lite bilder på våran härliga dag ! och så skriver jag mer i morgon !

natti natti och puss och kram !

Inga kommentarer: