fredag 4 april 2008

en lugn fredag

hej och hallå så här på kvällen !
denna fredag har varit lugn och skön. jag har inte alls gjort så mycket som jag skulle velat göra. jag tog en väldigt kort prommenad i morse eftersom jag va på lite dåligt humör efter att jag vägde mig, men sen när jag kom hem rakade jag benen och hade lite spa i min ensamhet och efter det så blev mitt humör bättre
jag tog på mig mina nya byxor i stl 42 och gjorde mig fin i håret och sminkade mig så jag kände mig faktiskt ganska pigg och glad efter det.
sen tog jag kort som dom ligger ju här på bloggen. jag tyckte nog att det blev ganska bra faktiskt, jag tar väldigt mycket bilder på mig själv för att jag fattar inte riktigt att jag går ner i vikt, jag behöver se förändringen för att hjärnan ska fatta, och det gör den ändå inte. man får lite fel bild. för i hjärnan så är man fortfarande fet men när man ser foton så är man lite mindre fet och just då i den stunden förstår man men sen är man tillbaka och tänker sig själv som fet ! idiotiskt att hjärnan kan va så !? men det är faktiskt fler opererade än jag som säger samma sak !

nu ska jag slänga mig i soffan och dega lite... ska väl lägga mig ganska skapligt ikväll. ska försöka träna eller gå en långis i morgon. i övrigt har vi inga direkta planer för den här helgen, vilket känns skönt. man behöver ta det lugnt ibland också.... petri ska väl jobba i källaren kan jag tro.... jag kanske fixar lite i trädgården eller något... får se ! känner för att slappa också ! men men det märks !

hoppas att vågen sätter fart neråt snart... senast måndag ska jag väga 89,9 kg. det har jag lovat mig själv och det ska gå ! jag vill ! nu ska jag äta kvällsmat... så att det inte blir så sent med den...
jag skriver mer i morgon igen, kanske kommer det lite nya bilder också !

natti natti !

puss och kram !

Inga kommentarer: