måndag 31 mars 2008

allmänt dåligt humör !

hej !
idag är en sån där dag då mitt humör är skit dåligt helt utan anledning, jag vill inte träffa någon och jag vill inte prata med någon. känner mig bara otrevlig !
kan kanske bero på att jag sovit dåligt och den sista personen jag tänkte på igår va en person som jag retar mig på massor ! en person som inte respekterar ett nej. vilket jag blir sååå sur på. men jag ska försöka bli på bättre humör innan resten av familjen kommer hem. känns ju inte bra att vara sur när man har folk omkring sig.
en affär på tradera gick lite galet också, så jag är sur på de också. men det löser sig väl hoppas jag. jag har ju pratat med deras kundtjänst och dom är ju på min sida i alla fall. skönt det !

idag väger jag 90,2 kg, så snart snart snart är jag nere på 80 kg klassen. känns så himla skönt, men jag tror inte på det riktigt själv än. måste försöka få in i huvudet att jag inte väger över 100 längre. men det tar väl ett tag att fatta.
jag har gått prommenad idag men inte tränat det va jag för tjurig för att gjöra. men jag kanske kan ta det ikväll. behöver kanske det!
snart kommer barnen hem, och sen ska dom iväg til kvarngården och gjöra lerfigurer, det blir kul för dom. så jag ska handla och laga mat under tiden.
och sotaren ska komma någongång mellan ett och tre. så jag måset ju vara hem ikring för att han ska kunna komma in. får hoppas att jag kan vara trevlig mot honom i alla fall. fniss! inte så skoj att vara sotare annars !

jag skriver mer senare och berättar om min dag !

kram och hej då !

Inga kommentarer: