torsdag 3 april 2008

VARFÖR????? :(

så nu är det morgon igen ! klockan är halv nio och jag har redan varit ute med vovvarna, visserligen bara en snabbis, dom fick springa lösa... jag sitter just nu och äter frukost.
blev så ledsen när jag ställde mig på vågen i morse. inte ett hg ner. men däremot några hg upp. nu vägde jag 90,9 och igår 90,0. fan ! VARFÖR ????
jag vet inte, just nu går det motigt. jag äter rätt och jag tränar... jag vet inte om det beror på att jag bygger muskler just nu ! om kroppen kommit igång och förbränner fett men bygger muskler. och muskler väger ju mer än fett så då är det ju naturligt ! men hur ska jag veta ? hur får jag reda på om så är fallet eller om det är något annat galet?
jag blir galen. har ju försökt i över en vecka nu att få komma ner under 90. börjar bli så depp på att bara stampa på 90 komma något!!!
vore då fan om jag inte kunde gå ner till 89,9 till i morgon ! eller ska jag sätta målet på måndag. det är ju fredag idag! låta kroppen vila nu under helgen och sen väga mig måndag och se om det hänt någe på vågen.. ha som mål att när helen är över ska jag va ner på 89,9.... japp nu är det spikat.. målet är måndag ! så slipper jag bli alltför ledsen i morgon när jag inte gått ner någe då heller!

just nu som sagt sitter jag och äter frukost. dricker lite kaffe, samtidigt springer jag fram och tillbaka mellan källaren för att elda. vet inte direkt vad jag ska hitta på idag. men jag tror jag ska satsa på att göra mig fin. sminka mig. och klä mig lite finare. och kanske bara njuta av att det börjar bli vår.... fast det va minus i morse!!
jag tror jag ska raka benen, och göra ansiktsmask och hårinpackning och njuta av min egen tid, för nu kommer ju helgen då alla kommer att vara hemma.... och michelle är ju lite jobbig som inte gör något. umgås inte med någon... så hon blir påfrestande... 15 år och helt utan intressen. det är jobbigt både för oss och henne.. men men! det kanske blir bättre i framtiden !

nu ska jag gå och fylla på i pannan !
men jag skriver säkert mer senare !

puss !

Inga kommentarer: