onsdag 2 april 2008

försöka duger ju !

hejsan! god morgon, klockan är nio på morgonen och jag sitter och väntar på att pannan ska vilja fyllas på. har precis eldat en panna, ska snart gå med vovvarna. men väntar på att fylla på pannan först.
jag har försökt ta kort på hur jag ser ut idag. och det funkar ju att ta kort i spegeln också. från sidan och fram i från i alla fall. bakifrån blir svårare.
tänkte lägga in dom här nu eftersom det är gan
ska skoj med före och efter bilder tycker jag !
och dessutom hjälper det mig att fatta. för det är faktiskt lite svårt att förstå att man förändras så mycket så fort...

så här kommer dom ! lägger en bild att jämnföra med också. en månad efter op och sex och en halv månad efter op !
enjoy!

en månad efter op 6,5 mån efter op


en månad efter op 6,5 mån efter op

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå vännen!!
Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, datorn är på inlämning så nu har vi lånat en kompis bärbara dator för han ha två st.
Det är helt sjukt vilken skillnad det är, du är så jävla duktig vet du det, Jag är så stolt över dig och din styrka som du har.
Hoppas ni mår bra allihopa.
Många kramar Tina

Anonym sa...

Tack, visst är hon söt =)
Jo här är det bra, Jonathan är lite förkyld men det är ingen större fara med han inte.
Klart jag stöttar det är ju det man har vänner till ju.
Kraam

*Sanna* sa...

det syns skillnad på dig, jag bloggar med om min viktresa på sannasliv.blogspot.com