måndag 24 mars 2008

ny dag, ny snö.....

så där ja, nu sitter jag här relativt nyvaken och äter en macka och dricker mitt kaffe. klockakn är kvart över åtta. snön vräker ner, så mer och mer snö blir det. varför ska de komma nu ? jag vill ju ha vår.... men barnen gillar det ju så det kan få ligga nu under lovet sen kan det ju bli vår tycker ja !
kilona står nästan still nu, platå tror jag. jag vägde 91,8 idag. 2 hg minskning från igår. men de e ju inget. jag vägde ju 91,8 för ett par dagar sen med, och sen upp till 92,0 och sen ner igen. jag fattar inte vad som är fel. blir lite ledsen över de. men man får väl inte sluta arbeta på det i alla fall. och man får väl hoppas att det kommer igång igen.
igår tränade jag ju ! först gick jag 30 minuters prommenad med vovvarna i skogen och fick sko skav, skit ont... sen kom jag hem och skottade snö i nästan en tima och sen gick jag in och tränade 20 min på maskinen och gjorde 40 sit ups och 40 armhävningar. jag tänkte jag skulle köra ett pass nu på morgonen med. sen är det ju friskis ikväll. malin skulle följa med och hon skulle köra. det blir skönt att få hoppa loss i salen lite ! och komma hemifrån lite, nu har jag varit hemma hela tiden sen i fredags ! inte varit utanför byn!!! hemskt !!! fniss!

om jag tittar i min bok nu så har vikten stått stilla i 10 dagar, känns en aning tröstlöst... jag vill inte !!! suck!

nu ska jag snart ge mig ut i snön med mina små vovvar, dom älskar ju de så det är inget problem, jag är väl mindre förtjust när det flyger i luften, men det ska väl vara skapligt inne i skogen. sen blir det väl att skotta snö igen... så det blir samma procedur som igår !

jag skriver nog mer senare !

puss och på återseende !

Inga kommentarer: