fredag 28 mars 2008

wow, va länge jag sov !

hej !
klockan är snart två. och jag lyckades sova till elva idag, helt otroligt ! skönt eftersom jag ska jobba natt i natt. jag ser faktiskt fram i mot det , mycket eftersom det är linda jags ka jobba med !
idag har jag än så länge bara tagit de lugnt. jag har ätit frukost i lugn och ro och sen har jag lagt in bilder och annonser på tradera och så har jag gått till skogen med vovvarna och eldat. men tagit det väldigt lugnt. och det kommer jag fortsätta att göra hela den här dagen. känner inte för att göra så mycket. petri kommer snart hem från jobbet så då ska vi väl äta ihop. annars vet jag inte att vi har så mycket planering.

hoppade upp på vågen i morse och blev lite glad, nu väger jag 90,6 vilket innebär att jag gått ner 47,1 kg. det känns kanon skönt. jag mätte mig i morse också och det är ju lite skillnad sen sist. och det är ju skönt det med. mäter mig ca var 14 dag. och ett par cm här och där försvinner ju, mest dock på midia och bröst. brösetn kommer inte finnas kvar snart. fniss!

nu äter jag apelsin och ska snart hoppa in i duschen. men jag kanske skriver mer senare !

ha en bra dag på er!

kram Elin !

1 kommentar:

Malin sa...

hoppas det gick bra att jobba! Själv har jag haft magkramp!!! Börjar bli bättre nu.
Vi hörs i morgon eftermiddag.
Kram Malin