torsdag 27 mars 2008

sovmorgon !

hej !
torsdag idag, igår lämnade jag barnen hos hasse och lena, dom ska vara där tills på söndag. saknar dom kan jag säga, det blir så tomt. men dom kommer ju snart hem igen !
så jag tog sov morgon idag, ända till halv nio... sen gick det inte längre !
på förmiddagen nu så har jag fotat kläder till tradera och jag har varit ute på skogsprommenad med vovvarna. ska fixa lite i huset idag tänkte jag. bland annat vika en stoooor tvätt hög och fixa i ordning i vårt sov rum..
sätta ut nya annonser på tradera för vi måste få in pengar. de saknas lite i kassan. fy va fattigt det är just nu... blä!!!

igår kväll rensade jag ur min garderob, det finns inte mycket kläder jag kan ha där inne längre, kastade en massa underkläder och byxor, en dle av det kan jag nog sälja på tradera men vissa saker är ju slitet så det får gå till myrorna. men jag har inte många plagg kvar i mitt skåp nu. känns samtidigt skönt att få rensa ur. då ser man hur hur många plaggd et egentligen är som bara ligger. det är vissa saker som jag sällan eller aldrig använder. så nu ska det bli ordning i skåpet.

petri jobbar så jag är helt ensammen hemma, känns väldigt tomt, men samtidigt kan man passa på att fixa med en massa saker. blir mer effektiv då !

nu ska jag snart kliva in i duschen. ikväll blir det förmodligen friskis, det va ju ett par dagar sen jag tränade där nu! så det ska bli skönt.


jag skriver nog mer senare.

hej svejs !




Inga kommentarer: