måndag 5 maj 2008

en skön dag

hej !
vilken skön dag det varit idag, solen har varit framme och tre maskiner tvätt har torkat, helt underbart. luktar ju så gott om kläder som får torka ute. helt underbart....
idag på morgonen passade jag på att få en del saker gjorda, och felicia badade och jag gick med vovvarna under tiden, för felicia va hemma från skolan idag också. och efter hundprommenaden duschade jag och sen tog vi en tripp till viken , där fikade vi hos kristin och jag fick ett par piratbyxor och en klänning av henne. en åkte vi till skolan för att hämta ellen och prata med felicias lärare. så i morgon ska felicia komma som vanligt.

skönt för henne. jag ska passa på och njuta av min egen tid i morgon, behöver nog de jag med...

nu ska vi lägga barnen och sen måste jag bädda rent i sängarna, för dom har jag slitit av lakanen från idag... stor tvätt dag!
men jag kanske skriver mer igen sen ! annars skriver jag i morgon !

här kommer en bild på min nya brevlåda, innan vi satt upp den!

kram !

Inga kommentarer: