tisdag 6 maj 2008

tisdagen , en bra dag !

solen skiner över lilla gusum idag.. jätte skönt... jag har varit ute och klippt halva gräsmattan, sen tog bensinen slut, så jag får köra andra halvan i morgon! nu sitter jag och äter en mellis macka, ska snart börja baka pannkakor för att överaska barnen, felicia har ätit himla dåligt de senaste dagarna så jag måste få henne att äta, så då blir det hennes favorit mat.

jag har även städat idag och tvättat, för solen skiner ju och då är det så underbart att hänga ut kläderna. och så har jag damsugat hela huset och torkat golv, riktigt duktigt gjort, trots att jag är trött som sjutton, tror jag måste öka mina järntabletter, tror jag fått lite brist, det är ju inte ovanligt när man gjort denna operationen och gått ner en massa. så jag får nog ringa sköterskan och kolla.

just nu är barnen hos en kompis och leker och jag ska hämta dom halv fem ungefär samtidigt som petri kommer hem, de blir lagom att äta då. men nu ska jag börja med maten så nu kan jag inte sitta här mer!

jag kanske skriver sen igen ikväll!

kramen !

Inga kommentarer: