fredag 9 maj 2008

solig fredag !

hej !
vilken härligt solig fredags morgon, kom precis in från morgon prommenaden med vovvarna, de va jätte skönt ute ! vi va i skogen och lekte och så borstade jag dom också. dom har inte riktigt kommit igång att fälla ordentligt, eller så har dom snart fällt klart jag vet inte vilket, men jag fick inte loss så mycket. har försökt att ta lite då och då och det kanske har gjort att de inte fäller så mycket ! jag vet inte. i vilket fall så var det otroligt skönt där uppe i skogen, det ska ju bli rekord värme i hälgen säger dom ju ! så då kan man ju passa på att va ute !

jag är seg idag, va på friskis igår men kunde inte träna så jätte bra för jag har en självspricka i foten som gör otroligt ont, så jag tog det väldigt lugnt på träningen igår ! men så här dagen efter så känner jag mig trött. vet inte vad det beror på. brukar ju vara tvärtom på våren. det går nog över snart !
nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen ska jag fixa i ordning mig, känner för att göra mig fin idag ! får se om det blir en tur till stan idag eller ej. jag är inte så jätte upplagd för det, men vi får se ! barnen ska ju åka till sina andra föräldrar idag så dit måste dom ju komma på ett eller annat sätt. men dom kanske får ta bussen !
hasse kommer och hämtar felicia i alla fall...

jag kanske skriver mer senare !!

hejsvejs !!

Inga kommentarer: