söndag 4 maj 2008

god morgon!!
just nu känner jag mig som ett ufo som har landat, vaknade klockan tio. fick sov morgon idag, ellen har inte väckt mig massa gånger. jätte skönt! tyvär så har jag lite ont i skallen idag med, men det tror jag har med att göra att vi gått och lagt och så sent hela helgen.
igår va en lat dag, jag gjorde inte många knop kände jag. jag eldade och klöv ved och duschade, och efter det bytte petri däck på bile
n så då hjälpte jag till. råkade slita av handbroms vaijern. inget bra, så nu måste vi köpa ny,men dom brukar inte vara så dyra. efter det sen skjutsade vi michelle till ringarum,hon skulle sova hos en kompis och så skulle dom sälja lotter till skolresan. jag hoppas vekligen att dom kunde sälja några.
sen åkte vi och handlade lördags godis med småtjejjerna. och mat, så jag gjorde fetaost sallad med grillad kyckling igår. jätte mumsigt. så det blir det väl att äta idag med. det blev så mycket.

sen senare på kvällen va barnen ute och lekte. och petri va över hos tony och hjälpte honom så då passade jag på att städa rent i akvariet.det bev jätte fint.
l


igår fotade jag mig själv lite, ansiktsbilder, mitt självförtroende är inget vidare just nu. måste jobba på det lite så jag får upp det och vågar va bland folk mer. så jag försöker fota mig och utsätta mig för att se mig själv för då måste ju självförtroendet påverkas.

idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitt apå, kanske åka till Ronny och fika. mamma skulle va där och fixa. och då kan hundarna springa lösa och bara ha de bra. och det är ju toppen väder ute i dag så man skulle passa på. ikväll ska jag i alla fall på friskis och det ska bli sååå skönt! eller inte, men jag hoppas att huvudverken har släppt då, för då blir det skönt.

igår fick vi låna en tratt till svea, så hon ska låta bli att bita och klia på sin bak, hon har fått något exem där, så det tvättar jag med klorhexedin och nu sen igår kan hon heller inte klia, så nu hoppas jag att det ska ge sig. men visst är hon söt i sin tratt. *ler*

jag skriver kanske mer senare!

puss!

Inga kommentarer: