lördag 10 maj 2008

solig söndag, helt underbart !

god morgon ! nu har jag precis nyss vaknat. sov ända till halv nio. ganska otoligt ! idag ska jag städa här hemma för barnen kommer ju hem ikväll, ska försöka fixa till lite fint. och så ska jag tvätta. solen skiner ju så då torkar det så bra !

igår grillade vi hos tony på kvällen, det va trevligt och sååå himla gott, det va vår första grillning sen varlborg förra året, nästan så man skäms, vi har ju egen trädgård så svårtska det väl ändå inte va att kunna fixa lite mysiga grillkvällar !
vi får skärpa oss i år ! det är ju så mysigt och gott.. så vi grillade några extra bitar så vi har middagen klar tills idag eftersom det bara är petri och jag hemma. och så har vi feta ost sallad till det. mums....

jag köpte ju ny tröjja igår så jag tänkte jag skulle lägga ut en bild här på bloggen, för jag tycker att jag blev fin i den ! så här kommer den !
så det va dom bilderna. jag tycker i alla fall att tröjjan va snygg och jag känner mig fin i den. och så himla skönt att kunna ha leggins och tunika nu när det är sååå varmt ute !

ha en underbar dag. jag skriver nog mer senare !

puss och kram !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello!
Jo jag har varit sjuk med feber och sånt, har har väldigt ont i bröstet så jag ska göra ett EKG på måndag och kolla kan va hjärtmuskelinflammation men det tror jag inte.
Jättefin tunika du köpt =)
Ha det gött i solen
Kraam

Malin sa...

Hej! Hoppas verkligen att Felicia blir bra NU!
Du är sketa snygg i tunikan!!!
Vi hörs. Kram