lördag 10 maj 2008

ännu soligare lördag !

så idag är det lördag och värmen är verkligen här nu ! solen skiner oh det är inte ett moln på himlen ! känns så skönt att sommaren är här ! har redan lyckats få lite färg!
idag hade vågen rört sig neråt igen, det känns skönt så nu har jag gått ner 53,5 kilo och nu väger jag 84,2 kilo. helt underbart! skulle va kul att komma under 80 snart ! men men, nu får det ta den tid det tar.
jag va med mamma upp till klädladan här en lokal affär. och då hittade jag en jätte fin tunika, 249 kr så den slog jag till på. och gissa vad det blev för storlek.
den första jag tog med mig in i provhytten va stl xl men den va jätte herrejösses förstor ! så underbart så då kom mamma med en medium, och den va extremt lagom ! sitter så snyggt ! ska lägga ut kort senare ikväll !

nu ska vi åka en sväng tillnorrköping! men jag skriver mer senare !

puss och kram och hoppas att ni njuter av vädret idag !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej! Så himla kul att kunna köpa M!!!!GRATTIS!!! Det är är ok om du inte går på friskis för jag ska på marknaden i sörping sen klippa gräs så det känns som om jag inte hinner allt i dag...men vi får se!
Kram