söndag 26 oktober 2008

min graviditet

Min graviditet - BF Tors 8 jan 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Sön 26 okt 2008.
Din graviditet startade Fre 4 apr 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 18 apr 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 206 av 280. (73,6%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 2 fulla dagar (v29+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 8 jan 2009
Du har 74 dagar kvar till förlossning.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Elin,
Här är en som har följt din blogg ett tag och även på både Viktop och Viktdropp.
Tycker du är oerhört stark som orkar skriva när det finns sådana oerhört respektlösa människor, på ett av forumen... ingen nämnd och ingen glömd ;-D
Jag hoppas att du mår bättre för det förtjänar du. Din viktnedgång är en inspiration för mig som precis påbörjar min resa.
Många styrkekramar till dig!

elin669 sa...

tack till det fina inlägget. det stärker enormt mycket att få höra dom orden..... tack och kram och lycka till på din resa !