måndag 27 oktober 2008

måndag morgon !



normalt sätt skulle måndags morgonen inneburit tidig uppgång
fixa frukost, gympa kläder och skjutsa barnen till skolan.
men inte idag, lugn och skön morgon.
vaknade av diesel som traskade i hallen utanför sov rummet och solen som började komma in i fönstret och barnen som babblade i sitt rum. låg kvar i ca en kvart i sängen och bara njöt av att få ligga kvar, trots att bebisen tyckte det va skoj att kicka på urinblåsan. men det va mysigt att bara få va!
det ser ut att vara jätte fint höst väder ute i dag, e
n stor sol på himlen och vindstilla... just nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe och kollar runt på nätet.
jag ska snart springa ner och elda så jag kan ta en lång och skön dusch. sen ska jag ner till apoteket idag, för alla mina mediciner är slut så det är dags att göra en laddning. blir väl inte billigt kan jag tro.

petri jobbar, jag sov så gott i morse så jag märkte knappt att han gick.
skulle hellre önska att han kunde varit ledig denna vecka ihop med mig och barnen. men nu får vi tjejer roa oss själva. och det kan vi ju !

jag hoppas att den här dagen blir en toppen dag och att jag får en massa saker gjorda som jag vill ha gjort. typ rensa barnens rum så att vi kan börja måla där inne snarast. skulle va und
erbart !

nej nu är det dags att börja elda. men jag skriver säkert mer ikväll....

kram på er från mig !!

här är lilla magen !

Inga kommentarer: