söndag 26 oktober 2008

så va helgen förbi!

ja, nu är helgen nästintill helt slut, söndagen börjar gå mot sitt slut
dagen har varit bra. jag har nog fått det mesta gjort som jag skulle.
jag har storhandlat, och städat neder våningen och färgat håret.
känns kanon skönt.
håret blev mer åt det röda hållet. och jag blev nöjd.

jag handlade nya städgrejjer hem idag, alltid så mycket roligare att städa när man fått lite nya grejjor.... så nu luktar det så rent och gott här hemma.
i morgon är det måndag och barnen har höstlov, så jag vet inte vad vi ska roa oss med.
petri jobbar 7-16 det är lite synd, för då blir det ingen direkt familje tid under lovet.
men så är det ju ibland.... tyvärr!

nu börjar det kännas i revbenen att bebisen börjar bli större och starkare, för ibland kan
jag få såna hårda sparkar rakt upp i revbenen så det gör hemskt ont.
men det är underbart att känna den lilla i alla fall.

nu ska jag nog börja förbereda mig för sängen... men jag skriver mer i morgon !

kramar från mig !!!

natti natti !

Inga kommentarer: