fredag 17 oktober 2008

min lilla mage och jag !!!!


en skojjig bild på mina hundar och mina barn
hösten 2008.





hej......
idag gick vi in i vecka 29..... känns ju skönt. nästa vecka är vi i vecka 30.
och då är det ju bara tio veckor kvar. även o
m det medför att man känner sig lite stressad.
men jag hinner nog allt jag borde hinna.
förhoppningsvis.
jag skulle gärna blivit klar med att tömma datarum
met snarast. men men, det får vänta!!!

idag har magen varit ganska lugn, förutom att bebisen sparkat neråt.
det gjorde ont!men jag klarar ju av det också. och det
gör man väl. alla små graviditets krämpor är ju som bortblåsta sen när man tittar in i sin bebis stora ögon där på bb.
jag längtar !!!

idag har jag även satt ut annonser på tradera. har
rensat i in garderob och lite i barnens, mest är det dock vuxen kläder just nu som ligger ute. och redan nu ett par timmar efter så har jag sålt för 114 kr, det känns ju skönt, alla små pengar blir stora till slut. eller?
ha hah ! med tanke på att man är född fattig så lär man väl dö fattig, men man kan ju göra allt för att göra det bästa av situationen ! s
å tradera är ju lite hjälp på vägen !

anledningen till att jag är vaken så här sent denna k
vällen är att min bil började krångla, så vi har roat oss med den ikväll eftersom jag skulle ha åkt till min vän kristin. men när bilen helt plötsligt kom på att den skulle krångla. så va de bara att stanna hemma.- får se om jag kan ta mig dit i morgon eller så... jag saknar henne och vill umgås, men alltid är det något som händer som gör att det inte går !

så då tänkte jag att innan jag går och lägger mig så ska jag skriva ett inlägg och visa min söta mage ! så nu kommer det lite bilder på den också !
i vecka 29 alltså !

kram och go natt mina vänner !!!
lilla magen i vecka 29....
magen utan kläder ! så spetsig !

min lilla mage vecka 28... fin va !



Inga kommentarer: