torsdag 6 november 2008

bilder!

här kommer lite bilder då !!!
lite gott och blandat från både hus och på lilla jag !

vår säng innan rumsbytet ! halvvägs på
projektet...

vår säng efter rumsbytet
halvvägs på in på nya projektet


vårt tv hörn
och så lite magbilder ! idag, vecka 31+6



påklädd vecka 31+6.

ja, så ser det ut i ett rum som snart ska vara färdigt någorlunda i alla fall.
helt klart blir det inte förrän bebisen kommit så man kan plocka
upp spjälsäng och annat.

ska sätta in foton på barnens rum också. dom har fått lite mer ordning än vi.
det är skoj men jobbigt det här med att byta rum. tror det hade varit lite mindre jobbigt om jag inte varit höggravid...


lilla älsklings magen, jag bara älskar min lilla mage.
längtar massor efter vår bebis. men samtidigt så älskar jag att vara gravid. och visar gärna upp min mage !
så underbart, jag vill vara gravid massor gånger till efter detta.
vi kommer ha en stor familj i slutändan ! ha ha !


nej nu ska jag göra såsen till maten så att vi kan äta.
det blir köttbullar, potatis, brunsås, broccoli och majs.
mumsigt värre !

kram på er !


Inga kommentarer: