måndag 3 november 2008

ett morgon inlägg!


min lilla mage i vecka 30+4



en kall morgon i gusum är det idag. men så himla otroligt vacker.
solen skiner och frosten ligger på. det är vackert det ! fast jag inte gillar kyla.
felicia är hemma idag också, men är idag feberfri och det va hon nästan igår med.
hon är snuvig nu i stället. jag hoppas att michelle och ellen slipper det.
så felicia får följa med mig till söderköping idag, för jag ska ju till min barnmorska. det ska bli skönt att se att allt är ok. och att lyssna på lilla hjärtat. helt underbart att höra.

så kvart i elva ska jag vara där. och nu är klockan nio. kan ta det lugnt en stund innan vi ska åka. skönt det. vovvarna har varit ute på morgon prommnad och felicia hade hjärngympa med dom. så dom fick göra konster. det gillar dom ju båda. och det verkar som dom blev väldigt trötta av det för dom sover s
om stockar nu !

jag och felicia sitter och äter mellis, jag här vid datan och felicia vid tv. skönt att ta det lugnt och slippa stressa när man ska iväg.
jag mår toppen idag... lite seg när man vaknade men nu känner jag mig på både gott humör och mår bra.... har väl sovit ganska bra i natt i alla fall... vaknar ju alltid ett par gånger varje natt men det har ju blivit lite av en vana så nu stör det inte så m
ycket. petri kom hem klockan fem. nu har han bara en natt kvar sen är det ledig vecka. det är skönt för oss allihopa. så kan man ju hoppas att vi hinner få ordning på michelles rum då. få bort sängen och så.
michelle måste ju själv hjälpa till och måla. eftersom det är nyttigt att lära sig det samtidigt ! vi ska ju göra fjärilar på väggarna också vill hon ju, och det är något jag inte kan !


i går tog en massa aktioner på tradera slut och jag sålde denna gången för nästan 1000 kronor, det är ju helt otroligt. blev jätte glad, så nu har man lite och göra med det också. slå in paket och grejja. men det va inte så jätte många denna gången så det är ju skönt det... alltid kul när man tjänar lite extra pengar !


nu ska jag sätta fart lite, så att jag är helt klar till tio då vi ska åka. men jag skriver säkert mer senare !


puss och kram på er !
och ha en underbar höstdag i solen !
me!!!

Inga kommentarer: