måndag 8 december 2008

trött.........

go kväll!

här sitter en trött människa och försöker få ihop ett litet inlägg så här på kvällen!
denna dagen går nog till historia om man tänker på min trötthet.
jag känner mig nästan död.... vaknade tjugo över sex i morse, klev upp gjorde frukost till
barnen och skjutsade dom och släppte vovvarna. precis som vanligt.
men sen stupade jag ner i sängen igen. trött och frusen och ville verkligen inte va vaken.
sov till kvart i tio. vakna gick upp åt mellis och väckte petri.
men fortfarande inte mycket piggare. hur ska jag orka med allt julstök med denna tröttheten.
fattar inte alltså. jag har ju en hel del kvar att göra innan man kan säga att julen är välkommen till detta huset! och på torsdag är det basar i skolan så då har man en hel del att fixa inför det.
bakning och allt sånt. så ska man fixa lite kläder till barnen så det känns lite mer speciellt för dom.
i morgon är det besök till barnmorskan. så då blir det söderköping. funderar över att ta med mina hundar så dom kan leka med mammas vovve. då får dom en massa motion.
det finns en hel massa städning och pyntning kvar att göra innan jul. sen är det ju michelles julfirande också till helgen. så då ska man till vammarskolan och kolla där. på lördag. så det händer ju en hel del just nu ! som man måste orka med och fixa grejjer till. tre barn som alla kräver sitt och deras klasser och deras intressen. och ett hus och en släkt. det blir att orken släpar efter ibland...

usch låter som jag bara klagar. men det är hiskligt jobbigt att vara trött. man mår inget bra psykiskt av det heller. man blir lessen av att vara så trött. lessen på sig själv och besviken på att man vill orka mer än man gör! det är bara kämpa på! i morgon är det bara 30 dagar kvar till beräknad förlossning.

vad mer kan jag säga just nu?jag vet inte finns nog inte mycket mer att berätta.
räknar timmarna tills det är dags att sova! fniss!

ha de så bra jag kanske skriver lite mer lite senare !

kramizzar på er!

Inga kommentarer: