fredag 20 mars 2009

bil jävlar rent ut sagt !

av någon anledning verkar det som om jag har en evig otur vad det gäller bilar !
jag fattar inte vad det är.
min gick ju sönder, eller nja, den gick inte igenom besiktningen och egentligen är det väl inga stora fel. men sånt som tar tid.
och sen skulle vi köpa bil så vi började kolla. då tog det tid att få fram pengar.
så några av dom objekt jag tittat på hann säljas.
och så fick vi till sist pengarna. ja då verkar det som om alla är sålda eller så är dom jätte långt bort!
så igår hittade jag en i stockholm.
helt perfekt.
och en kille som kunde ta med den ner hit också.
så jag förde över 13500 kr till mammas kompis. som skulle köra ner den.
och han skulle hämta den idag..
men så ringer han igår kväll och då har han som säljer bilen ångrat sig !
fy fan säger jag bara ! vilken otur jag har i allt !
men så tänkte jag. att en kille i sigtuna mailade mig igår om en annan bil.
också en previa jätte fin ! för 15000 så jag tänkte att då kan man ju ta den i stället !
men nej, då hann den också att säljas !

alltså det verkar inte somatt jag ska ha någon bil
så nu sitter jag här.
utan bil och letar efter bil !
det suger....
jag hade velat hitta på något med barnen i helgen!
men så blev det ju tydligen inte !

fan fan !!!!

tur är väl att petri är en optimist så han säger att det löser sig !
han håller modet uppe !
så nu är det väl bara att leta vidare !!!

tyck synd om mig !

kram på er !

Inga kommentarer: