lördag 21 mars 2009

kaffe !!!

ja, morgon kaffet smakar alltid så gott på lördagar!
man kan dricka det i lugn och ro.
och idag kan man avnjuta solen samtidigt !
helt underbart ! det ser ut som våren kommit för att stanna nu !
så en promenad under dagen är nog inte helt fel.

just nu vilar Leo och Felicia och Ellen spelar Wii.
petri tar sov morgon och likaså michelle.
henne får man vara glad om man får upp innan två ! tonåringar !
men hon får aldrig sova så länge !
ja som sagt va, jag avnjuter en kopp kaffe.
jag har nyss duschat och sminkat mig. så jag är redo för dagen!
Leo är också färdig klädd och fin för dagen !
tjejerna fixar ju det där själva och petri har nog tänkt hålla på med veden så han vill nog inte vara så uppklädd.

jag kanske skriver mer senare !
men nu ska jag väcka min familj så att vi kan gå ut medans solen är uppe !
ha en toppen dag ! det tänker jag ha !

kram på er !

Inga kommentarer: