måndag 16 mars 2009

måste nog säga att dagarna rusar iväg nu mera.
sen Leo kom. jag njuter massor av att ha bebis igen.
men det känns som om dagarna blivit kortare och jag har fått en
massa mer att göra.
fast egentligen är det inte mer att göra utan bara lite krångligare att
göra saker. och iblan dkan man få putta lite på d
et för att Leo
vill äta eller få lite kram och go
s.
och ibland kan man få putta på saker för att felicia och ellen vill ha något
eller ska skjutsas eller så.

nu mera äter vi frukost tillsammans och då brukar jag amma Leo samtidigt eller så
sover han under tiden !
sen har jag den senaste veckan följt dom till skolan. det är en lagom promenad med Leo i vagnen och Diesel i koppel.

sen går jag hem och byter hund och tar en halv timma med svea!
så jag är ute ca en timma med vovvarna. och det är ju nyttigt för Leo också med frisk luft.
idag passade jag på att ta in massa ved också. för det va bra väder och Leo sov gott i vagnen.plus att det är bra träning för kroppen att hålla på med ved. det stärker massor.

jag har ju börjar använda stegräknaren igen
.
så den är min bästa vän nu.

jag vill helst gå mer än 10 000 steg varje dag för då vet jag att jag har rört på mig ordentligt ! och då vet jag att kilona snart borde rasa av mig !
jag funderar på att klippa av mig håret så att det kan se lite fylligare ut !
jag är så trött på mitt hår nu så de känns så trist !
och jag vill helst få ordning på det innan dope
t !
idag ringde jag prästen. men då va det inte telefon tid. så jag får försöka på onsdag igen !
men jag kom i alla fall i håg att ringa. det va ju
duktigt !
och jag ska beställa hem en klänning i morgon från ellos som jag tro
r jag vill ha på dopet. för jag tror att jag ska ha klänning på mig !
trots att jag är tjock. det kan ju inte se jätte galet ut !
och om det nu skulle göra det så får jag väl bjud
a på det ! fniss!
fick lite Leo bilder på mailen av min mamma idag. så jag lägger väl in så ni får se ! nu är jag trött och ska nog krypa ner... men jag skriver säkert i morgon igen! det brukar jag ju göra. nu regnar det här. men jag hoppas att det slutar tills i morgon ! jag vill inte behöva ställa in mina promenader ! det är så skönt och känna att man börjar komma igång igen ! ha de så bra ! kram på er !
natti natti !

Inga kommentarer: